30-03-2009-Kete Baru Aiman..

"ayahku pulang dari kedai..
ayah ku belikan kereta
kereta kecil warna warni
boleh ku bawa kemana-mana"

gitu la..agaknya aiman nyanyi ..
suka betul anak jantan aku nie...aiman nie lagak cam org besar...tapi jalan 1 2 tapak udah terduduk..hehehehhehe..aiman nie lagi 4 hari 9 bulan.lasak sgt dia sekarang...banyak letih oooo mau jaga ini budak...sekarang sorry no walker k..aku masuk je dlm walker nagis nak bagun...nak duduk kat lantai, nak panjat sofa, nak pungah almari.nak masuk bawah meja nak panjat kerusi, itu Aiman....anak jantan ku

kete baru aiman


Dah macam org besar
Nak tepon sapa tu ???????

Gaya mesti mau ada ye aiman..

7 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

nak pinjam leh tak aiman......??

ai berkata...

blagak tul dia dapat kete!!!! eeee..mama geget kang.

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah sonok laa aiman dpt kereta.....pasni leh la vroom vroom gi jalan2...teringat lieya, pes mainan kereta yg lieya beli tuk mia yg macam nie laa...seronok tgk die hepi...he he he

aiman tersengih tu pun nampak die hepi sangat...leh ke die tolak kereta tu kedepan....ke kene suruh org tolakkan...letih tuuu

lieya suke tgk aiman tersenyum...sweet!!

*Azie* berkata...

amboi syoknya aiman dapat kete baru

kasihatie berkata...

hik..hik..punyerlah sronok si aiman nie dapat menan baru yer...heheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ciklinn
boleh, aiman tak kedekut...

lieya
memang seronok dia..tapi kita la yang penat nak tolak dia....dia boleh tolak sendiri tapi asyik kebelakang je.....

shi3la berkata...

hamboiii suker diyer dapat keter....