4-03-2009-Ibu Rindu sangat kamu -ATHIRAH-

Korang tahukan yang aku nie dah anak 3...tapi kalau yang tak tahu tu..buat2 je la tahu yek....sapa yang selalu ikuti blog aku mesti korang hairan dan tertanya-tanya kan...manakah agaknya seorang lagi anak aku ,selalu yang ada hanya anis...& aiman je...mana athirah...mana athirah... yek?????????? athirah nie tak tinggal dgn aku....dia tinggal dgn neneknya diIpoh....aku rindu sgt dengan dia..aku hanya dapat jumpa dia..bila cuti sekolah, atau bila aku balik perak...aku perpisah dgn dia semasa umur dia 6 tahun..masa nie lagi sedih aku langsung tak dapat jumpa dia ...diatas sebab2 tertentu..(tak yah la aku nak citakan hanya aku je la yang tahu).Tapi ALHAMDULILLAH pada hari raya haji tahun 2008 nie ..aku dapat balik athirah yang aku rindu sgt...semuanya sudah berubah...athirah dah boleh jumpa aku...dah boleh dtg umah aku...umah family aku.....lama aku sabar..aku tunggu saat nie.....akhirnya....aku dapat...Untuk athirah ibu sayang sgt2 dgn kamu nak..ibu minta maaf yang ibu tak dapat jadi ibu yang baik pada kamu,ibu tak dapat jalankan tanggungjawap sebagai seorang ibu pada kamu ...maafkan ibu ...nanti bila tia besar tia akan tahu..mengapa terjadi semua nie...apa yang berlaku semuanya dah ditetapkan oleh ALLAH.Tia walaupun tia jauh...tapi tia dekat dihati ibu..ibu tak pernah sesaat pun lupa tia tau...Ibu nak tia tinggal dgn ibu...ibu nak semua nie..tapi tia sendiri tahu yang tia susah untuk lepaskan tok tia kan...Sabar yer sayang satu masa nanti kita akan dapat hidup bersama itu doa ibu insaallah.(sorry yek ayat agak sedih sikit ,sapa yang lalui akan tahu mcm mana perasaan aku.) sapa tak sayang anak oooiii.Minggu nie aku balik perak..aku nak jumpa tia aku nak bawa dia balik umah mak aku....dapat la aku lepaskn rindu aku kat dia...korang doakan supaya aku dapat jumpa dia yek.gambar kat bawah nie aku ambil masa dia dtg kat umah aku raya haji hari tu...

ATHIRAH sesaat pun ibu tak pernah lupa kamu tau..


Dah besar dah anak ibu..dah sama tinggi dgn ibu..


Ibu doakan supaya anak -anak ibu berjaya didunia dan akhirat dan diberkati ALLAH selalu hendaknya.




Ibu rindu saat nie







Merenung masa depan...



Athirah ibu nak Athirah tahu yang ibu sayang athirah mcm mana ibu sayang adik2...

6 ulasan:

*Azie* berkata...

akak...anis tue knp?cemburu yer

ai berkata...

huhuhu..bersedih lak ha..

aku sebagai ibu paham sangat perasaan kau tu.. :(

~~ciklinn~~ berkata...

alahai sedihh linn.....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

azie...

biasala anis tu mana boleh org lebih sikit...dgn kakak & adik dia pun dia cemburu gak...

k.long...

aku rindu sgt kak dgn dia.....

ciklin...

tu la..hati seorang ibu...

CRAZY BEAUTIFUL88 berkata...

sedih lah baca entry ni. sedih sangat

Tinie berkata...

sabar yer mek ct..dugaan hidup memang macam2..mesti ada hikmah disebalik apa yang berlaku..sinar kebahagiaan pasti menunggu mu..

ceh! ayat xboleh blah..hehe