23-03-09-Begini la nasib

Tengok apa sudah jadi sama ini stroller akhirnya..terbaring nunnnnnn diatas sana ada jugak yang terbaring didlm store,dibawah katil begini la nasibnya jika tidak diperlukan.kesian ko stroller..nak buat mcm mana sudah lumrah begini.Stroller nie pun bukan aku yang beli nie hadiah dari K.Sha (Umi ) untuk Aiman (tima kasih umie belikan untuk aiman)...Aiman sekarang dah 8 bulan ..dia dah tak nak duduk atau baring lagi dlm stroller nie...aku masuk je kat dlm nie...mesti dia melalak,dah suruh aku angkat dia nak keluar .Tengok sayangkan... sekejap je dia guna stroller nie.Tapi tak pa la aku tunggu bila dia besar sikit..mcm mana....hehehehehehe...


13 ulasan:

Tinie berkata...

hhehee
sama jer mcm anak aku..
dah biasa dukung..jgn harap la nak duduk kat stroller..
akhirnya bag plastik shopping la yang duduk dlm stroller..hehehe

LotsOfLove-Pearls berkata...

huhu..
bila dah besar sikit aiman tu maka akan berkhidmat lagi ar stroller tue..
ngeeeeeeee..
simpan jer..
akan ada gak yg guna tu nnt..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie...

betul akhirnya bag plastik shopping la yang terbaring dlm stroller tu...

LotsOflove-pearls

Tu la nak tunggu ,tengok bila aiman dah besar sikit.berkhidmat ke tidak itu stroller......

ai berkata...

takpe..tunggu adik aiman lak pakai :P

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long

adik aiman????????????????????

kasihatie berkata...

heheh....tak per kak..mana tau ader rezeki aiman dapat adik bleh guna lagi sroller tue.heheheh

shi3la berkata...

a'ah simpan jerk nanti leh kasik adik kepada aiman plak...hahhh

sis_nita berkata...

haaa.. jadikkk kami sumerr sepakat tuk memberitahu yang stroller iteww aderrlaaa tuk adik aiman.. btul tak kengkawannnn...? btul3x.. (versi upin n ipin)

lieya_latif berkata...

ye kite same...tapi lieya tukar dari stroller ke buggy...sebab lagi kecik n senang nak masuk dlm bonet.....lagi pun jgn tak tau ....si mia n mija tu pemalas jalan....geram jek leiya tau!!!

*Azie* berkata...

akak azie xpernah beli stroller sbb bdk skrg mmg xreti ddk dlm tue..

Big Mamma Bukhari berkata...

anak2 t yg 2 orang ni t tak belikan pun benda alah ni.. dukung je kalau nk g mana dulu2.. ehhee..
untuk baby oklah kot.. senangkan? kalau dia nak tidur.. kita makan2 pun senang.. semuanya atas pilihan masing2.. lagi satu walker tu.. t pun tak belikan jugak.. biarlah dia berjalan secara semula jadi.. ikut kajian boleh rosak kaki budak dok naik walker tu.. ada pro n kontranye..

As berkata...

Salam kenal... thanks sudi singgah blog kami...
ya la stroller bila dah guna cam ni la jadinyer... ya la budak bila dah besar mana nak duk dlm tuh lagi... kalo duk pun kejap jer... peh2 melalak x hengat...

saveme_zero berkata...

sama mcm alya pya la..ekekekek.