Kpg ku BATU HAMPAR -Part 2

Petang mak gie cari cendawan kat umah kakak saudar aku (kak inag) ...cendawan nie tumbuh banyak sgt kat kawasan belakang umah dia....cendawan nie lebih kurang mcm cendawan yang ada jual kat kedai tu la...tapi cendawan nie tumbuh sendiri....lepas hujan...banyak sgt.



kena bersihkan dulu cendawan tu...aku dah tak sabar nie nak mkn...mak aku goreng je , sedap nak mamposssssssss..aku suka.



Malam..kami adik beradik Buat BBQ...ada yang bakar udang,macam2 ada.



Nie la org2 yang kuat tolong bakar ayam & udang..aku kat dalam je...ada anak kecik kan..mana boleh kena asap...hehehehe alasan.
Tak sempat aku nak ambil gambar ayam & udang yang dah masak.....

2 ulasan:

ai berkata...

ayoyooooooo!! sronoknye wei..!
aku suke la cendawan tu. musti sedap manis..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

memang pun manisnya...sedap ooo