13-03-2009-ANIS...

Kisah anak dara aku yang no 2 nie....anis dilahirkan pada 23-12-2001-hospital besar Ipoh...aku beranak kat dia lewat 7 hari...so kena la masuk air nak kasi beranakkan...biasala hospital kalau lebih je hari mesti nak paksa beranak.lepas masuk air jap je sakit nya terus beranak..alhamdulillah..kira senang la beranak kat anak dara nie....tapi dia masa dlm perut..tersangatla ganasnya...sampai la umur dia 2 tahun lebih...dia tak suka pakai gaun,skirt baju ala2 pompuan tau....semua bajunya ala2 lelaki je ..risau aku dibuatnya.. (memang la masa tu aku nak sangat anak lelaki...) tapi alhamdulillah bila je masuk umur dia 4 tahun lebih dia sendiri nak pakai gaun ..nak ala2 pompuan...gitu...semua baju nak warna pink...senang la hati aku...tapi hanya satu je tak boleh ubah sampai sekarang....anis nie agak kasar sedikit...dia tak mcm budak pompuan yang lembut dan ayu mcm kakak dia.....hanya pakaian je tukar nak pakai gaun la...skirt la...baju kembang la...tapi kasarnya mak oooi...mcm laki...mudah2han berubah la bsar nanti menjadi pompuan yang lembut...insaallah...
gambar nie masa dia nak masuk 1 tahun..kena demam campak yang besar2 tu...

Ni aku paksa dia pakai skirt..melalak dia tak mo pakai ...nie masa besday dia 2 tahun

Nia masa dia darjah 1..semua pink oooo


Nie besday 2008 -(ala2 puteri gitu...kononnya la...dia selalu impikan menjadi seorang puteri)

8 ulasan:

ai berkata...

mmg nampak cam jantan oo masa setahun tu. tp aku suka gambar yg last. mmg sweet la anak buah manggis aku ni!! sama cam auntie dia jugak! ;P

~huhuhu..laki kau takmo blk kg. nape??? kau pujuk la Temah..urut2 skit tote dia tu..tak syiok aku je kt sana :(

D.O.U.B.L.E...S berkata...

jenuh aku memujuknya...nanti mlm nie aku pujuk lagi na..

shi3la berkata...

kak ai tote tuh haper...*kahhhhhhh

shi3la berkata...

opsss terkomen kak ai plak..hehe salam perkenalan kak..im new here so sudi2lah berkenalan ngan saer yerk..

Tinie berkata...

tu la ko nak sgt ank lelaki, kan perangai dah macam jantan..
samala cam ank aku fatin..
muka pun macam laki tau..
hihik

~~ciklinn~~ berkata...

wah ini sama aliff lahir kena paksa drip air... baru mau kuar... hahahhah

alahai comell anak dara nie

Big Mamma Bukhari berkata...

comel anak dara u ni tau!! pakai baju princess tu.. sweet sangat.. macam mama dia tau!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shi3la

tima kasih sudi singgah kat blog kak salam perkenalan.

tinie

tu la pasalnya..jgn sampai kebesar dah kan..

ciklinn

sakitkan masuk air tu...

Big mamma bukhari

dia memang suka ala princess la konon...biarla ..asalkan mahu..heheheheh