LAKSA D 'KOTA CIK TIE

Reactions: 
Assalammualaikum semua ...lamanya  tak mengemas,mengemop,mengelap yer...banyak  sungguh sawang...
Alhamdulillah...syukur pada Allah yang memberi ku kesihatan yang baik ..sedikit kelebihan yang boleh memasak..Nie aku nak kongsi sedikit ,aku nie makan gaji...makan gaji  korang tau la  mcm mana kan?cukup2 je,kadang2 tak cukuppp ..so aku mengambil  kesempatan  diatas sedikit kelebihan aku yang boleh memasak..pengorbanan masa untuk aku suka suki dihari minggu telah ku lepaskan demi mencari rezeki lebih...(DUIT LEBIH ) poyo kan ayat aku hehehehheheheh.Alhamdulillah...tercipta 'LAKSA D' KOTA CIK TIE .Untuk pengetahuan korang LAKSA D' KOTA CIK TIE  nie aku meniaga ditaman berdekatan dgn umah aku ,aku buka sabtu ahad.dari kul 3 ptg sehingga kul 7 malam.sapa2 nak cuba leh la dtg taman rimba riang seksyen 9 kota damansara 47810 petaling jaya. selangor..sekarang nie aku buat promosi mkn laksa pecuma air....jom..jom cuba..

LAKSA D' KOTA CIK TIE





pink beraksi...4hb -taman metropolitan kepong

Reactions: 
Perjumpaan kami pinky-pinky kat taman tasik metropolitan kepong..AKU selaku kakak kawasan gitu harus la tempat nie yang aku pilih..maklumla kami nie semua dah berkeluarga dah ada anak2 so senang sikit la tempat nie untuk anak2 nak main.mak mak senang nak meeting merakam gosip2 liar gitu  heheheheh layan...



kuah kacang yang aku buat..


nasi impit


sambal sotong yang aku buat

  juadah yang dari kawasan kota dem je...

 baru 2 tiga ekor yang dtg...awai lagi masa nie...

layan dulu..sat g ramai tak dapat nak rasa 


 aku +sal+ayu

 tu dia pinky dah mai...

 juadah kami 


 tuan  air eyna 





 separuh je yang dtg ...yang lain tak dapat nak join..





 ada pulak  2 ekor kumbang terselit ..





 tu dia laki sapa la tu ya...dia memang suka buat aksi... 






happy sgt bila dapat berkumpul ramai2 cam gini...mcm2 ado..yang penting untuk korang semua tq sebab sudi kasi kepercayaan kat aku sebagai kakak kawasan ...sayang korang semua.

Korban 2012 -batu hampar beruas.

Reactions: 
Tahun nie ada 7 org buat korban keluarga kami ,korban nie buat kat umah mak abah kat beruas .Semua adik beradik balik ..so bila dah balik semua dah mcm kenduri ,kami anak beranak adik beradik penuh umah che lem .so jom la layan gambo .

bihun terbaekk..kak ipar ku mak umieee




























ini la org kuat kami  Abg sulung aku yang satu mak dgn aku.