LAKSA D 'KOTA CIK TIE

Assalammualaikum semua ...lamanya  tak mengemas,mengemop,mengelap yer...banyak  sungguh sawang...
Alhamdulillah...syukur pada Allah yang memberi ku kesihatan yang baik ..sedikit kelebihan yang boleh memasak..Nie aku nak kongsi sedikit ,aku nie makan gaji...makan gaji  korang tau la  mcm mana kan?cukup2 je,kadang2 tak cukuppp ..so aku mengambil  kesempatan  diatas sedikit kelebihan aku yang boleh memasak..pengorbanan masa untuk aku suka suki dihari minggu telah ku lepaskan demi mencari rezeki lebih...(DUIT LEBIH ) poyo kan ayat aku hehehehheheheh.Alhamdulillah...tercipta 'LAKSA D' KOTA CIK TIE .Untuk pengetahuan korang LAKSA D' KOTA CIK TIE  nie aku meniaga ditaman berdekatan dgn umah aku ,aku buka sabtu ahad.dari kul 3 ptg sehingga kul 7 malam.sapa2 nak cuba leh la dtg taman rimba riang seksyen 9 kota damansara 47810 petaling jaya. selangor..sekarang nie aku buat promosi mkn laksa pecuma air....jom..jom cuba..

LAKSA D' KOTA CIK TIE





Tiada ulasan: