28-03-2009-Sabtu ku

popia berintikan otak2 aku beli semalam kat pasar malam.pagi nie aku hanya goring je sedap...ini la breakfast kami nak beranak...




Tengah hari aku masak kari ala mamak gitu..tapi cam terlebih sudah...minyaknya..ini kali kedua aku masak kari yang tak dapat keritikkan dari laki ku...aku sudah pandai sekarang masak kari citarasa laki ku..hehehehheheh.

Ibu,ayah& kakak je mkn ke????????Aiman punya mana...??Aiman sekarang mkn dah tak yah blander lagi...ni nasi yang aku masak untuk aiman,nasi lembik aku campurkan ubi kentang & sedikit isi ikan...yum..yum..

2 ulasan:

shi3la berkata...

huhu..syabas..bukan senang nak menangi tekak laki...

kater org air tgn isteri pengikat kasih suami...ermmmmmm..bravo sis

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shiela..
sayang laki ooooiii cam tu la....