:Perjalanan hidup KU...

Masa aku balik kpg hujung minggu lepas sempat la aku mencari gambar zaman2 dulu...tapi nak kata dulu sgt pun idak la.zaman belum kawin sampai la sudah punya anak 3 masa nie...heheheh.bila aku tengok balik gambar2 nie aku tegelak sendiri, & sedih pun ada ...terlalu banyak sgt perubahan dlm hidup aku....Biarlah pengalaman lepas mengajar aku erti lebih berhati-hati .(tapi aku tetap chumellkan...) jgn marah naaaaaaaa.korang tengok la yak.....

Gambar nie aku ambil masa kat asrama tingkatan 3,ambil curi-curi .kat asrama tak boleh bawa camera..kalau guru asrama tau mesti kena rampas.tapi aku nie kan otai masa tu..hehehehehe .aku ingat lagi masa tu aku ada nama glamour oooo semua org panggil aku FETTY.Kat sekolah tu sapa tak tau aku...tanya je fetty semua org tau..glamour gitu.

Korang tahu naper aku duduk senget cam gini...heheheheh korang tengok la rambut aku yang berombak -ombak tu..berat tu ..tu pasal senget aku duduk..nie masa aku habis tingkatan 5. Aku di Kl apa lagi bila dah habis sekolah kan...gaya pun bertukar la...

Masa nie aku tinggal diKL..Kononnya habis sekolah merantau la mencari sesuap nasi untuk menyara diri sendiri....ayat...masa nie aku keje kat BONIA Taman Midah Cheras Aku tinggal kat umah kakak saudara aku (k.Nor) Flat Sri Sabah Cheras....

Nie masa aku dah balik perak balik...rasanya mcm tak boleh cari mknla kat kl nie..kononnya...Ingat lagi aku..masa nie aku keje kilang sekejap sambil tu aku belajar part time kat kolej primier yayasan PERAK.Aku ambil account.Masa nie hari jadi aku yang ke 18 tahun.

Nie Masa aku sudah punya anak satu (Nur Athirah)

Nie masa sudah anak dua... (Nur Anis )

Ini masa sudah solo kembali....(dlm proses....)
aku 25 tahun..


Sudah anak 3. (Amirul Aiman)

Tengokla perubahan diri ku....aku mahu macam dulu punya saiz la....(tapi apa pun aku happy sgt dgn kehidupan aku sekarang...walaupun tanpa anak pertama bersama aku..aku bersyukur kerana aku masih lagi boleh berjumpa dia...walaupun dia jauh dia tetap dekat dlm hati aku...aku memohon supaya Allah memberi aku dan keluarga ku keberkatan hidup dan memanjangkan jodoh aku bersama suami yang amat aku sayangi.Insaallah..Aminnnnnnn.



Keluarga KU...Ni tahun bila aku tak ingat. Masa nie masih umah lama lagi..
Berdiri: Aku + Abah + Emak + K.idah
Duduk : Adam + Bad +Aisyah +Solah

6 ulasan:

ai berkata...

Mak aiii fetty...jambul hang!!! sampai senget2 kepala. aku tengok gambar kau kat depan komputer masa dh branak 2 tu mcm ustazah pulak. Wei, kau mg putih melepak kan?? aiman nurun kau le ;P

Big Mamma Bukhari berkata...

hi.. apa kabar? x kisahlah tu.. dia tahu u ingat kat dia.. anak2 harta kita yg paling berhargakan? t doakan jodoh u kekal hingga ke akhirnya.. insya allah.. anyway. brp umur u ye? tahun ni t masuk 30..
psttt.. u lagi cantik sekarang tau! berseri2 muka tu.. tp taklah t kata u tak cantik zaman muda2 dulu.. tp sekarang wajah u lagi berseri t tgk.. tengok pada gambar tukan..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

gitu la kak ooi aku dulu....mcm tu la...aku nie dulu memang pernah sekolah agama tau..tapi perangai je mcm setan sikit...hehehheheh..ala wanita muslimah gitu...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tu la t..yang penting kita ingat kat dia kan...tapi t satu masa nanti insaallah dia akan tinggal dgn i gak..itu janji i...umur i sekarang dah 32 la....mungkin sekarang tu hati senang sikit kut...heheheheh.tima kasih i pun doakan supaya jodoh u kekal hingga akhirnya..insaallah

sayang mama papa berkata...

akum....waduh2 siti kemain laagi ye ko masa muda laain benor ghupanyaa

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sayang mama papa

tu lakan..masa muda..lain berbeno mukanya...hehehehe