20-03-2009-Sakitnya hati aku...

Sakit hati aku sial, bodoh ...manusia mana la yang tak berhati perut yang telah calarkan kereta aku nie....kalau aku tahu la sapa yang calarkan kereta aku nie..siap la...calarnya dari belakang sampai la kedepan bonet ...dah la tu calarnya sampai kedalam pulak tu, kalau kat cat je tak pa la jugak kan masih boleh dimaafkan.tengok la....tak selamat la pada sesiapa yang buat kat kete aku nie....bodoh tak de otak punya manusia....sakitnya hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

tengok la....panjang ooo calar dia...
sampai la ke depan bonet tu....
Bodoh, sial tak berguna punya manusia...

3 ulasan:

Tinie berkata...

sabar wei..
kete aku pnh gak budak2 calarkan guna kunci dari pintu depan smpi la ke bonet..

shi3la berkata...

ayooooooo.....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aku tak leh tinie..udah hilang sabo aku nie...bodoh punya manusia....geram aku tau.....