3-02-2009- Aiman 8 Months

Aiman dah 8 bulan, dah ada 2 btg gigi.Sekarang Aiman Lasak sgt..letih aku dibuatnya....
AIMAN nak tengok gigi la bukan lesong pipit tu ...(nampak tak lesong pipit dia)

Gaya macho la konon gigi baru 2btg

Sekarang ni dah pandai dah..tak nak tengok camera bila nak ambil gambar dia..pandang atas la..pandang bawah la...pandang tepi la..ade2 je.

Tengok bawah la..

Tunjuk la gigi aiman...

4 ulasan:

ai berkata...

ngan Mama aritu pon takmo tunjuk!! cisss.. ;P

kasihatie berkata...

comelnyer.....ader lesung pipit lagi..

sayang mama papa berkata...

ala comeynya lesung pipit dia, aiman dah ada gg ye alif belum kuar lagi gg dia tak sabar nak tgk alif ada gg. aiman demam tak masa gg dia nak kuar?

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...

dia saja takmo tunjuk...jenuh gak kalau suruh dia tunjuk gigikan saja je dia tutup mulut dia rapat2..pandai anak sapa la nie...

atie

tu la pasainya..budak jantan nie saja nak tunjuk lesong pipit dia tu...

sayang mama papa

aiman deman 2 hari takmo minum susu...risau sangat...lepas tu masa tengah dok suap.mkn terkena jari ..baru la tau...yang dia dah tumbuh gigi....air liur meleleh je...heheheh