28-02-209-Bye..bye..SEMUA ..

Aku anak beranak temankan adik aku hantar suami & anaknya g KLIA...Imran nak hantar anaknya balik Pakistan...Hampir 2 bulan moman kat sini..sedih pulak rasa bila g hantar dia ,ya la kan entah tak tahu bila pulak dia akan dtg sini...papa dia ikut sekali balik sana.tapi adik aku tak pergi...(nanti la dik yek..kita g ramai2 selamat sikit...heheheheh).Imran g 1 minggu je...Minggu depan balik la ....(sabo na..dik aisyah kita...nanti dia balik la.....).

Aisyah+Imran+ Moman

Bye semua..doakan Moman sampai yek

Bersemangat Moman nak balik

Papa + Moman (sayang anak ditinggal2kan..)

Moman +auntie siti

nanti kita boleh jumpa lagi...

Rapat bebudak 2 org nie....



Laki aku pun bersemangat mcm dia nak terbang gak....


Aiman pun nak hantar gak..uncle & Moman..

Jalan2 kat KLIA



Sehati sejiwa...

*sorry yek mak cik bad dah snap gambar mak cik bad..tapi terdelete *

2 ulasan:

ai berkata...

Bubye Moman!!!!

kau balik sni balik tau Imran. Kalu tak, aku kerat-kerat tonet kau! keh keh.. ;P

*Azie* berkata...

dah nk balik pakistan ker...moga selamat smpi