Earth hour -gelap oooo-

Berjaya aku mengelapkan umah ku...selama 1.jam...tapi cuma lampu je la...tv ,kipas,peti ais, komputer dan suis2yang lain tidak la ye...itu pun dah cukup besar...kerana aku sayangkan bumi ini....maaf ye agak poyossss sedikit.Tv mana boleh off aku mahu tengok AF lantak la korang nak kata apa...aku layan AF tau.Kat kawasan rumah aku cuma ada berapa buah umah je yang buat yang lain hampeh...


3 ulasan:

As berkata...

ya we support earth hour... kami lak... siap bukak laptop lagi... aper la... cheh... tutup lampu pun jadi la....

☆ lieya latif ☆ berkata...

lieya pun vote jugak tau....tinggal 3 beranak laki takde pun gigih aku gelapkan umah...tapi blok lieya ramai support jugak...ramai gak yg bergelap....seronok plak tgk situasi camtu....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

as
lampu je aku tutup...tv kipas aku buka gak....

lieya
tu la ko tahu kat area umah aku...2 3 biji je yang buat ..yang lain harammm...