15-03-2009-AHAD KU -

Hari nie adik aku (adam) dari kpg dtg aku g ambil dia kat puduraya..ptg kami tak de buat apa..nak g main layang2 hujan...g la main boling,dah lama kami tak main boling nie...aku suka main boling..tapi..idak la berapa pandai sgt...boleh la..baling kelongkang sudah semestinya...tapi untuk pengetahuan korang ..game kami kali nie..idak disagka2 aku laki bini menang ooooo.selalunya..kalau aku & laki aku main..tak de la..mesti no last punya......heheheheh...aisyah & fiza.. selalu je korang menang kasi lak kami laki bini merasa.Adam apa cita..nie...kata selalu main boleh gak kalah dgn aku & abg sam...yang bestnya..bad..langsung takut nak main....tapi bagus gak kamu tak main bad ,dapat la kamu jaga anak aku ye.tima kasih bad.

Nie la juara pusingan kedua...laki aku

Juara pusingan pertama


Adik aku aisyah...tak tahu kenapa hari nie...selalunya..kalau lawan dgn dia..korang jgn harap la nak menang...nie sebab letih kot..baru balik keje terus g main....

Kenapa adam kamu tak caya ke k.teh (nie nama aku kat kpg..putih sgt la tu...kononnya..) boleh menang...tengok kaki la...jalan tu mesti mau kepit sikit..hehehhehe
tima kasih bad bagi keje sama tolong jgn anak jantan aku tu ye....apasal mcm mau nagis je aiman tu..ko cubit dia yek bad...?

Tengok buruk tul adik aku nie...wei mkn duduk la...bihun nie siap bawa dari umah lagi ...

Anak2 kasi semangat kat ibu & ayah.(anis nie tension tak dapat main..dia nak gak main..tapi link budak kat sini ada satu je..itupun ada org main...lain kali na..anis..)

Releksla adam...jgn kalut..

Laki aku yang bersemangat...



Nampak tu dah mcm nak terbang aku baling bola...

Tunggu-tunggu aiman pun nak main gak....

Juara dunia..AMIRUL AIMAN...(macam mana aiman nak angkat bola nie...)

Apa lagi aisyah tak puas hati udah kalah udah la....

Nie pun tak puas hati gak...sabo ya fiza kemenangan pihak kami laki bini hari nie...

3 ulasan:

shi3la berkata...

alahai amirul aiman tue...chomel jerkk..gelak kemain diyer...
dalam atey mesti geram nak main gak tuh...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shi3la

tu la...akak masa mengandung kat dia..selalu g teman cik abg..adik2 akak main boling...tunggu la beso tengok mcm mana...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam kenal jugak..
Cerianya blog..
Friend!