26-03-2009 -INTAN-

Ini la cita yang aku selalu ikuti sedih gila cita nie...lama ooo dari aiman dalam perut sampai la aiman sekarang dah 8 bulan..Cita nie sedih bangat ...setiap kali aku tengok mesti nagis punya..cita nie kat astro 104 malam kul 11.biasalakan astro dia mesti ada ulangan ..ulangan dia kul 4.ptg...sedih tak caya korang tengok la....aku suka bangattttttt.Ade ke org sebaik intan ...????????


7 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

tak tahulah.. sebab t x penah tgk cite nie.. mesti cite ni best sangatkan?? x penah miss tengok cite ni ye??
tq ucap tahniah pada anak2 t.. biasa2 je tu.. kalau tengok result adib rasa nak meleleh air mata t nie.. sedih.. sedih..
anyway.. have a great weekend ok!

~~ciklinn~~ berkata...

mak aii lamanyer..berjela2 episod ha... linn tak pernah tgokk...rugilah....

☆ lieya latif ☆ berkata...

lieya tgk tru gazet/iklan die jek....nak tgk citer nye tak sanggup sebab pukul 11 malam....lieya ni pukul 9 dah lena dah hi hi hi....kalo sok tak keje baru leh stay sampai kul 11/12 he he he he......

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ciklinn
tu la panjang betul...nak tahu aiman kalau dengar lagu dia...suka sgt..agaknya masa dlm perut pun selalau dengar kot...sampai dia pun dah tahu...heheheheheh

lieya latif
memang bestla cita dia..sedih...siti pun cam tu gak tidur awal..tapi demi cerita nie..siti sanggup tak tidor awal oooooo....bila kita dah tengok dari mulakan...mesti nak tahu apa kesudahan dia...maklum la....mcm2 dugaan yang intan nie..hadapi....ada ke org sebaik intan nie...susah ooo mau cari.....belakon boleh la.....sanggup kasi laki kawin kontrak ooooo demi untuk memberi suaminya zuriat....kalau aku tak dapat la.....

LotsOfLove-Pearls berkata...

..wah, lama giler citer tue..
penat siot nengok cerita bersiri..
huhu..

kempuan ar aku nengok citer INTAN neh..
xder astro wooooo..
huhu..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

pearls
tu la pasai banyak panjang ooooo..ini cita....

ai berkata...

sebaik INTAN???? aku le tu! kahhhhhhhhhhhhh