19-03-2009-Dating ngan Misi..

Hari nie ibu bawa aiman g dating ngan misi2 kat Klinik Sg.Buluh.Gambar nie ibu tangkap masa aiman tangah tunggu ayah & ibu siap.Aiman sekarang dah 8bulan...berat aiman tadi masa aiman timbang 7.4 kg....tadi aiman malu...masa nak timbang tadi misi tanggalkan baju aiman,seluar aiman,pampers pun kena gak tanggal...malu la aiman....Misi tu suka je tengok aiman...apa la misi nie..tapi aiman suka g klinik nie...semua misi2 kat sini baik ngan aiman..siap dukung aiman....cium2 aiman ..main2 dgn aiman......org lain kat dalam bilik misi/doktor jap je...tapi aiman lama tau....yang aiman suka tu ada satu misi nie...suka bangat sama aiman punya mata.....heheheh....tunggu aiman besar nanti.....

Ala ibu nie lambat la.....

Dah nampak besar aiman pakai baju nie...

Mama tima kasih tau belikan baju nie untuk aiman...dapat la aiman hencem2 jumpa misi hari nie....

3 ulasan:

ai berkata...

Encemnye anak mama!!!!! isk misi tu nak kene babab ngan mama ni. apesal lak dia barai abis bogel anak mama..saje jelah tu sbb dia tengok anak mama ni encem..kan?

Tinie berkata...

comel baby pakai seluar jeans kan?fatin non ada seluar jeans lg..nnt akan ku belikannn..bila???ko nak sponsor x? hehehe

LotsOfLove-Pearls berkata...

nama aiman memang bermata chantik kowt..
ada sorang staf kat ex college aku nama aiman pun mata yg chanteQ..
mata o mata..
aiman kisah?
huhu..