18-03-2009-Aiman tolong......

Tolong apa...tolong kacau...korang tengok la....sekarang nie dah la musim hujankan...idak la aku jemur kain baju kat luar..nanti ujan udah tak de sapa yang nak angkat...tengok mcm nie la aku sidai kat dlm umah....baju2 nie semunya dah kering...malas tul la...aku nak lipat tapi nak buat mcm mana ..kalau tak lipat lagi semak mata aku nengoknya...terpaksala..aku melipatnya....sambil dibantu oleh anak jantan aku....layan.......

aku sedai kat tepi tingkap...kenala sikit2 cahaya mata hari...boleh la tu...daripada tak berbasuh baju .

Aiman tolong kacau ibu lipat kain..

Tengok aiman dia bagun nak meniti kat tepi bakul tu...untuk jalan...bila dia pegang bakul tu dapat la dia jalan...sekarang nie dia dah pandai jalan...sambil pegang sofa dari hujun sana sampai hujun sini kadang 2 terjatuh nagis kejap nanti buat lagi..lantak ko la aiman...
Geram punya pasal aku masukkkan dlm bakul...mana taknya..aku lipat di punggah..bila nak siap lipat kalau mcm tu.....aku nie dah la malas nak lipat baju.......

maaf yer..gambar aku lipat kain tak dapat siarkan kerana terlalu siksa...biasalakan bila kat umah tu...faham-faham je la....

7 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

hehehhe rajin dier ha tolong..siap masuk dlm bakul lagi..... bolat nyer mata dierrr geammm

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tu la ciklinn oooi tak larat aku dah...dgn budak nie....ibu dia dah la malas nak lipat kain bila je aku lipat dia sepahkan gerammmmmm.

lieya_latif berkata...

hi hi hi rajin aiman menolong....abis lee penat nak betulkan balik...kiut plak tgk die dlm bakul tu....he he he he

same la, skrang musim ujan, lieya pun sidai baju dlm umah....kalo tak abis la baju basah dah le umah lieya ni kalo ujan mmg tempias abis....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya latif..

mcm tu la kalau hujan kan....tapi memang malas tul lipat kain...tak tahu kenapa..heheheheh

shi3la berkata...

aiman nyer kening chantekk..
cam haku jerk..hekhekk bleyy..

ai berkata...

Aiman ikut kening 'mama' dia la shiela!! (aku le..kahhhhhhhhhh)

anak mama ke tu?? geram la mama tengok dia..

kasihatie berkata...

heheh...tak pasal2 kene masuk dalam bakul..