8-03-2009-Family ku sayang

Aku dah nak balik...rasa kejap sgt dapat jumpa mak ,abah adik beradik aku kat kpg...yang paling aku sedih aku kena pisah lagi dgn athirah...aku rasa kejap sangat entah bila pulak nak jumpa....Tia ibu minta maaf tau kalau ada layanan ibu yang tak baik pada tia,Nanti bila ada masa ibu dtg lagi jumpa tia yek.Ibu happy sgt dapat jumpa tia.

aku + abah
aku sentiasa mendoakan supaya abah dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik.

aku + mak
mcm tu gak mak..aku sentiasa mendoakan supaya dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik.

Athirah + Anis + Ibu ( ibu sayang sgt kat korang)

Athirah + Anis+Aiman + Ibu
Harta yang paling berharga buat aku

Kak Idah (Faridah ) + aku
Nie kakak aku yang paling tua kami 1 ayah tapi lain mak.Tinggal dgn mak abah aku kat kpg.


Abg aku yang sulung 1 mak ,1 ayah
Abg sham (Badrul Hisyam)


Kak Mina (kakak ipar ) + aku

aisyah ( Nor Asiah) + aku

adik solah + aku


Bedah (Siti Zubaidah ) + aku


Adam(Mohd Adam) + aku
(adik aku yang bongsu tunggu keputusan SPM yang tak berapa hari lagi..keluar.)


Anak + anak -anak buah

Sama je


Mak cik + Rasina ( Budak kecik nie petah sgt bercakap )

3 A-Athirah + Azim + Anis


Aiman + M.Long (ala sukanya dia)

Rasina

Azim + Azra + Rasina (anak abg aku yang sulung )

2 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

wah meriahnyer tgokk gamabr2 nie...

ai berkata...

sonok balik kg jumpa makpak + adik badik kan? :) Paling best dapat jumpa anak dara tu le. huhuhu..ade rezeki nnt boleh jumpa lagi..