16-03-2009-Hadiah hari lahir...

Aku kemaskan tempat baju aiman....baju nie mama dia kasi masa dia baru lahir...mamanya suka sgt baju nie...tapi masa tu aiman tak boleh pakai lagi....aku simpan la...sampai la hari nie aku kemas baru aku ternampak baju tu....aku kasi la aiman pakai yaAllah rupanya dah tak muat aiman pakai...butangnya dah tak boleh nak tutup...mak ai sayangnya....tak pa la mama yek..nanti mama belikan yang baru untuk aiman.

2 ulasan:

ai berkata...

alahai...siannye. dh ketinggalan lak nk pakai ye? kan mama dah beli baju baru..dah try pakai ke blom? mama nak tengok..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tima kasih mama belikan baju tu untuk aiman..nanti bila aiman pakai aiman tunjuk tau....tungguuuuuuu