17-03-2009-Panjat memanjat dimalam hari.....

keje aiman...aku dah la tak larat, nak kasi dia tido susah sgt sekarang nie. ..ayah dah la keletihan keje..dah la ayah g keje dgn moto..sekarang selalu hujan ayah selalu kena hujan sian ayah....bila nak tido kena lak kacau ngan aiman....macam tu la..bila dah ada anak kan...tidur pun dah tak cukup biasala tu....semua org cam tu bila dah bergelar ibu ayah....tengok la nie..apa yang aiman buat....layan........
Ayah dah nak tido...aiman lak nak memanjat cam mana tu..

Aiman nie nak belajar bediri tolong la.....

Tengok aiman kacau ayah....."ayah jgn la tido lagi....aiman nak main nie...teman la aiman..."

Ayah...ayah marahkan aiman ke?


Akhirnya ayah tertido gak....

ibu lak yang menjadi mangsa.....dia suka sgt buat cam gini...manja sgtttt.

Puting tak boleh lepas.....

Ini tel ibu aiman tau...

Kat baju ibu tu air liur aiman ke..air liur basi ibu tu....

tengok dia buat apa......nak marah pun tak jadi....ye la kan..kita dah la tak sihat...dia lak nak main tak nak tido...masa nie dah 12 lebih tau...korang fikir la cam mana...sampai satu tahap....nak marah sgt kat dia....bila dia buat gini sejuk hati ..(dia dtg peluk aku...)

Ibu...ibu pun marah aiman gak ke...mcm ayah..?aiman sayang ibu...ibu jgn la tido lagi....teman kan aiman yek...aiman nak main lagi....(itula agaknya dia nak cakap dgn aku kot...hehehehhehe)

7 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Haha..
betullah..
aiman memang tak kisah..
papa tdo ker, mama xsihat ker..
yang penting aiman nak jugak..
huhu..
layan jer ar aiman..
huhu..

shi3la berkata...

aiman aiman...tomeinyer diyer walau camner pon keadaan diyer...

kak dah sihat ker..masih sakit..makan tau,jager diri yerk

shi3la berkata...

alahhhh tertinggal perkatan lak..hehehe maksud haku makan ubat yer kak...

Big Mamma Bukhari berkata...

comellah aiman ni.. putih gebu... geram tengok tau!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lotsoflove-pearls

tu la pasal aiman tak kisah....

shi3la...

akak dah ok sikit dah...alhamdulillah..

big mamma bukhari..
t kecik putih la...dah besar esok main panas....gelap la...

*Azie* berkata...

azie faham sbb azie slalu kena mcm nie tapi 2-3 pagi mana tahan okeh....

ai berkata...

panjat lagi badan ibu tu aiman..! ;P bilalah mama dpt tido ngan aiman lagi ni..huhuhu..rindunya ngan anak jantan mama ni..