25-03-2009-kutu..piring ke????putu piring??

Korang tahu tak apa kah ini?????????ini lah kiuh yang diidamkan laki aku..selepas baik demam...sudah 3 hari oooo...idam mau makan..tapi tak dapat...Kat umah aku nie dah jadi cam musim lak...ada 2 3 gerai buka jual ini kuih....yang tak tahan tu semua anak2 dara yang jual tau....laki aku nie..ngidam ini kuih ke..?atau ngidam sama anak2 dara yang menjual.....ko jgn ayang..nak aku tebalikkan meja kuih tu nanti....laki aku sanggup ooo balik keje tunggu lama sebab nak beli ..ramai org,... kata laki aku la..

putu piring anak dara




***perhatian..untuk somi ku jgn ngidam2 lagi tau...bahaya..ooooooooo****

11 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

doi..
pepagi til tengahari nie, blog2 yg aku masuk sumer hal makan2..

aku plak yg kepingin..

nampak sedap jer..

**hah, yang.. jgn berani tau..

ai berkata...

dia ngidam 2-2 tu kot T oiii..gatai ooo tote adik aku ni. Meh aku tarah!! erk! kang merana lak cik CT temah..kuang kuang kuang..

~~ciklinn~~ berkata...

linn pun suka benda nie... sedapkan..smlm baru prabis 2 hengget mkn sorang2... hhhahah

*Azie* berkata...

sedap ke aakak azie xpernah makan pun..selalu makan putu mayung jer.xsamakan?

shi3la berkata...

hahaha...klas komen kak ai..main tote lak..huhuuu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

pearls

sedap..tak caya cuba la...

k.long...
tu la la pasainya...kak..ko jgn risau kalau dia gitu..bukan ko yang tarah ..aku dulu yang tarah..biar semua tak dapat...puas hati aku....

lin..
sedap...nak lak anak dara yang jual....

azie...sayangggg oooooiii
mana sama....nanti ko dtg umah akak akak kasi ko mkn na....mai la..bila nak mai umah akak nie...buka jauh mana pun sg buluh tu..dula ya la jauh......

Tinie berkata...

wei mmg sedap kutu piring ni
tapi skrg dah mahal kan??
dulu RM1 4 biji
sekarang RM1 2 biji sajok
mahal btol

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shiela...
ko tote,tote suka no........amboi besa nie.....aku pun suka hehehehehhe

tinie..
tu la...zaman dah maju..semua naikkkkkk tapi gaji cam tu gak..........

kasihatie berkata...

atie suka kuih nie..akak nak tau tak disebabkan kuih nie la atie eksiden ari tue.yg masa memula kawin...huhuhu

liwaniel berkata...

wanie dah lama tak makan putu piring ni..teringin la pulak

D.O.U.B.L.E...S berkata...

kasihatie
.mcm mana boleh jagi mcm tu...

liwaniel
beli la sedapppppp.....