-Model baju kurung ala gedik...-

Tima kasih kak ko kasi baju nie kat anis...bagus-bagus....Anis memang kekurangan baju kurung....boleh dia bawak g ngaji. tengok la,epas je ayah dia kasi kat dia terus pakai yang aku tak tahan tu tudung aku lak jadi mangsanya..untuk sesuaikan dgn baju dia...tengok la anak dara aku............

Tima kasih auntie & k.long qiqin bagi baju nie kat anis...tengok anis pakai cantik tak....
cukup la pakai untuk 1 minggu g ngaji


model ala gedik....

pantang la nampak camera budak nie..


tunggu waktu nak g ngaji....sempat lagi suruh aku ambil gambar dia..

5 ulasan:

shi3la berkata...

amvoiii..leh ganti mama diyer nihhh...
syok kan ader anak dara..*tetibe..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shi3la...

memang syok..anak akak yang sulung lagi la...baju akak pun dia dah boleh pakai tau.....muda lagikan.....buat la anak dara pulak....heheheheheh

Big Mamma Bukhari berkata...

banyak koleksi baju kurung dia... cantik2.. sama cantik dgn tuannya tue..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

t baju kurung nie anis dapat dari anak kak ai ....boleh la dia pakai g ngaji...hehehhhe dah la dia kekurangan baju kurung...

ai berkata...

ok ke sume baju tu? muat ye? bagus le boleh anis pakai gi ngaji.. ;P