MC lagi.......

Hari nie aku mc lagi...sebenarnya dari ptg semalam lagi badan aku seram sejuk mcm nak demam..muntah2.1 hari aku tak bagun, bila bagun je rasa mcm nak pitam ..so aku pun apa lagi...anak2 aku udah laki aku hantar ke rumah pengasuh..apalagi aku tido je la sampai ptg adik aku dtg hantar bubur baru aku bagun.... best gak tak sihat nie ye....bagun je..dah ada makanan..heheheh...aku bagun mkn..itupun tak habis...tak lalu aku nak mkn pahit mulut.tunggu laki aku balik keje g la klinik...sakit sakit gak...gambo pasti diambil...korang layan je la ye....

MC aku dgn ubat 2 aku..

Tolong sakit kepala ..........

makkkkkkkkkkk...sakit.....bestnya kalau ada mak kan..boleh dpt minum air botol...mak mesti belikan aku air botol..dulu masa kecik2 bila sakit je..mak tanya nak mkn apa..mesti aku cakap nak minum air botol (air botol tu..air gas la.....)nie mak jauh...laki keje...sorang2 je aku kat umah....sedihhhhhhhhhh.

Dah mcm nak mati je rupanya...tak larat sgt la nie...kalau tak aku nie..mana boleh dok baring je mcm nie.....

7 ulasan:

sis_nita berkata...

lerr.. ciannyerr.. saya pon baru baik demam gak ni.. kat sini cuaca tak menentu.. semoga awak cepat sembuh.. salam kenal dari ku..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita ..salam kenal gak dari saya...thanks..sebab sudi singgah blog saya...

shi3la berkata...

alaaa ciannyer akak..cepat2 sembuh eh,mkn hubat tau,hah jgn ngelat..!!

shiela_lk@yahoo.com hakunyer ym kak..tp jrg on gak lah..dok sibuk ngan blog jerk..hehe

ai berkata...

siannye adik ipo aku ni. dulu2 kalau aku demam lak,musti mak buatkan air teh o suam..sedapnye minum time badan panas...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shi3la

makan ubat...bila agak dah nak ok...idak la aku mkn ubat lagi...hehehhehe.

k.long...

tu la kan....bila kita sakit mesti kita ingat mak kitakan....

LotsOfLove-Pearls berkata...

adoi..
siannyer aku nengok..
adedede..
sangat sakit jer aku nengok..
Get well soon k..
rehat byk2..

Tinie berkata...

ciannya..
jgn lupa makn ubat tau..
nasib baik ank ko dah hntr org jaga..
kalau ada kat rumah lagi haru ko..
hehe