31-03--2009-zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tengok la ..sekarang aiman kurang sgt tido tau...siang dia hanya tido 2 jam je....sekarang nie mak yang jaga dia selalu complen ..baru je aku turun dari kete dah ngandu kat aku anak jantan aku sekarang udah tak nak tido....nak main je..nak panjat2.sian ko k.liza...tapi memang ya..sabtu ahad bila aku jaga pun cam gitu gak....ok ke yek ,kalau budak2 kurang tido??????..risau lak aku....takut nanti susut lak berat badan dia.....tapi biasala tukan...budak2 memang kurang tido,tapi aiman nie..dah melampau sgt dah la bagun pagi awal....mcm gini la kalau aiman tido boleh katakan 1 katil tu untuk dia je la....layan le ye..gambo aiman tido malam ,keletihan...


malu la man terkangkang cam tu..

tutup mulut tu man

7 ulasan:

sis_nita berkata...

anak dara akak yg bongsu tu kalo siangnyerr lasak sangat, malam musti mengigau.. kekadang sampai menjerit2..

shi3la berkata...

wahhhh musti penat giler bawak keta punya psal nihh..sampai tenganga kau aiman...kang lalat masuk kangg...hahhh tak tauu...

ai berkata...

Siang takmo tido, malam pensan! keh keh..ala, bebudak nk besar mmg le camtu. Sayang nk tido. Mata dah lebam pon sanggup nk main! haihhhh..

Tinie berkata...

comelnyer menantun 2b aku ni...sama jer mcm bakal awek dia..tido terkangkang tak hengat punya!!!hihik

☆ lieya latif ☆ berkata...

ooo camtu lak kes aiman...tak mo tdo, ini same kes cam mija laa nie, kat taska cikgu die selalu ckp die susah nak tdo, nak main jek, mmg ye pun....kat umah pun same, sanggup tu gosok mate tak kasi tdo..

pada lieya kan siti, kalo mlm tu die tdo cukup 8 jam dah kire okey kot...jgn kurang dari 8 jam dah le...takut die cepat letih plak....aiman kire okey lagi, siang nak jugak tdo 2-3 jam...si mija plak...haraaaaaaaaaaaam!!! geram jek lieya kdg2 tu..sebab aku pun nak tdo siang kdg2 he hehe

As berkata...

sonok tgk budak² zZZzzzzzzZZZ.. nampak sgt penat ....tp mmg best arrr dia tido

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita
ada gak budak cam gitu...

shiela
bukan dia je yang penat bawak kete..aku pun penat gak nak kena tolak kete dia..kalau tak mengamuk la...

k.long
tu la kadang2 tu dia gosok mata,mcm nak tido sgt..bila kasi tido tak nak...geramnya ku..mata dah bengkak2...

tinie...
sama la ..nanti bila diorg dah besar mesti malu punya tengok gambo diaorg tido kecik2 terkangkang..heheheh

lieya..
tu lakan sayang main lagi dari tido...memang budak cam gitu yek..mata aku lak..bila masa si aiman nie tido..idak lak ngantuk..ada je benda yang nak dibuatnya...bila dijaga mata aku mulala..mengantuk cisss..dugaan betul ....

as
ko suka tengok budak tido yek..aku lak suka cium budak bila dia bagun tido..