23-04-2009-TAG-

Maaf ya agak bz sedikit dg kerja dan blog yang tertunggak hehehheheh..tapi walau mcm mana aku pasti mahu jawap gak..Tag di aku dapat dari wahida & tinie...sama soalan jawap sekali je ye....


1)Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang
nie la yang sekarang aku guna ..gambar nie yang terbaru....


2)Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda
aku suka wallpaper nie sebab aku suka la...aku sayang bangat sama dia...dimana-mana je pasti ada dia...dia jantung hati ku....muka laki aku la...aku suka tengok dia senyum cam nie......

soalan ketiga tu aku tak nak jawap....aku tak nak kasi kat org..aku tahu semua pun dah dapat..hehehehe.




4 ulasan:

shawLycious berkata...

hi come and have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties.
i post them directly from the UK :)

http://shawlycious.blogspot.com/

xoxo,
nurul

shi3la berkata...

wahhhh rajinnyer akak kiter nie wat tag...huhu biler haku nak rajin cenggini nihh...kasik petua sikitttt....

sis_nita berkata...

huhuhu! akak tak leh nak publish muka asben kat tenet.. kang daulat dek asben.. larangan ketat..

ai berkata...

cik temah...apesal kau tak siapkan lagi tag yg aku tuju kat kau sorang je ha??? buat!! kang potong point jadik adik ipar aku..

Gi tengok kat entry TAG KASIH SAYANG aku..muahahahahaha...