12-04-2009-Ahad ku..

Pagi 2 lagi aku dah bagun..siapkan serapan pagi untuk laki & anak2 aku...sebab aku nak keluar g ambil barang kat chow kit...aku g dgn k.aisyah je..laki aku dok umah jaga anak2..(tima kasih ayang bagi peluang untuk i) ...akhirnya ..aku dah dapat produk apa yang nak aku guna nanti...thanks ida...

model produk...(hehehehhe) 1-guna sabun eumora (aku).puan aizah aku promod ko punya sabun tau...)1-guna set nouvelles visages (ida) sama tak?????????
banyak ooooo produk kat kedai ida nie...

set nouvelles visages

6 ulasan:

shi3la berkata...

ermmmm...sayer doakan yang terbaik utk akak...caiyok caiyok...

sis_nita berkata...

woooo.. NV ehhh.. akak pakai eumora laa ni.. mmg okeh lerr sabun tu.. nak lawan muka ko yang vouge tu.. hehehe!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shiela...
tima aksih..nanti jgn lupa no..mai la...

sis_nita...
akak nie..jgn gitu..nantikalau dah habis sabun boleh la order ye....dan jemput la dtg ya....

Big Mamma Bukhari berkata...

salam kak..
nanti singgah amik award kat blog t ye! entry 13/4.. pakai produk nv ye?

☆ lieya latif ☆ berkata...

tu ar, kak ai punye promote pasal sabun tu mmg kababom...he he he jadi bisneswomen korang yeak...he he

semoga sukses okey!!

ai berkata...

musti kau dah senang ati..produk sume dah ade kan? Aku ni lom lagi ha..huhuhu..