30-4-2009-Tag Dari ita..

Tag ni daripada ita .(http://raistarz.blogspot.com/).tq ita kasi aku tag nie...aku jawap ...

Names that friends call U:
siti
temah
fetty(nie masa zaman sekolah..glam gitu)

4 most important dates in your life:

28-05-1977 - my bdaylah (sudah mau dtg kasi hadiah na..)
02-06-1982 - my hubby la...
30-08,22-12 & 3-07 - hari lahir anak2 07-07- 2007 - hari pernikahan kami (banyak lagi tarikhnya kata nak 4 je...hehehe)

4 things you've done in the last 30 minutes:

makan
buat keje (akukan pekerja yang baik)
tel boss
biasala buat apa lagi sambil buat keje bersiar2 la

4 ways to be happy:

keluarga yang bahagia
dapat duit tak yah keje...heheheh boleh ke???
dapat buka salon
aku suka tengoh org bahagia & happy

4 gifts you would like to receive:

rumah
duit -sudah semestinya...(tipu la kalau org kata wang ringgit tak penting..)
nokia N96 (Aku suka sgt2 tau)
salon ( hadiah la kat aku wei...)

4 of your favourite hobbies:

buat apa yang aku suka
melancong memang la sapa tak mau wei...
shoping dah tentu la ,kan aku pompuan...
masak kasi org mkn....aku suka

4 places you want to go for vacation:

malaysia(dlm malaysia pun belum habis lagi)
malaysia
malaysia
malaysia-(sebab aku cinta malaysia...heheheh poyossssssssss)

4 things always found in your bag:

Purse
Hphone sunglasses
Diary /buku hutang

4 u love so much:

Family
anak2
Hubby
duit

4 things 'special' for you: my 'things' is my people..

Mempunyai keluarga yang bahagia
Dianugerahkan seorang suami yang baik, jujur dan bertolak ansur
Dikurniakan anak bijak & pandai
Dikelilingi kawan2 dan sahabat handai yang sangat memahami mcm korang semua...

4 who you would like to answer this survey

kak ai(kak aku tahu ko sibuk tapi ko kena jawap kak)
azie
lol
sisnita

jawap na jangan ngelat..

2 ulasan:

shi3la berkata...

bagusssss....sgtt rajinnn...!!

[I][T][A] berkata...

keja sekolah dah siap yer... good!