:FAMILY GATHERING PD-last part

Hari ahad kami dah nak balik...rasa mcm tak puas jekan...tak pa la..tahun depan insaallah kita buat lagi ..
Family Gathering 2009 in TM Resort PD

somboongnya muka ko opet......

naper aiman tutup mata cam gitu...

aiman ko suka ke nagis tu...
happy sgt ..
lantak apa org mau kata aku mandi pakai pelampong
sama je aku ngan budak2 tu aku tak kisah apa org nak kata yang penting aku selamat...
nie la bapa2 yang naik banana bot ganas...
abg kaman(laki aizah)+aril+sam (laki aku)+abg long+arul+syafiq +faizal(laki Iena)

masing2 kenakan baju keselamatan..tak pakai mahu hilang tengah laut nanti..

apa yang ko cita tu ayang
menuju puncak
bermula...
korang tengok yang paling kecik tu..anak abg long aku (syafiq) berani kau syafiq

akhir nya semua selamat...mengharungi ombak ditengah lautan...
kali nie memang mencabar kata laki aku...(sakit badan2 dia oooo)


along merajuk nak naik gak banana bot..biar betul ko along..

lepas lah hajat sialong nak naik banana bot. (mama dia atas darat berani la...cuba dlm laut..)

1 ulasan:

ai berkata...

isk isk isk...blagak betol pompuan tu ye? keh keh..atas darat leh la wei! kalau kt tgh laut, mampos aku!