Budak malas nak cuci kasut...

Alamak terlebih sudah...seksi lak anak dara aku nie...tak berbaju cuci kasut..nie la keje anak dara aku bila hari sabtu....keje yang paling dia tak suka buat setiap kali nak cuci kasut mesti nak kena marah dgn aku dulu.korang layan je la ye..gambar budak malas nak basuh kasut....

tengok apa dia buat.."tengok la anis kasut tu sampai kotornya tanggal sendiri..tak yah ko sental lagi..."
gosong mcm tu..mahu ke hilang kotornya...(lantak ko la anis..janji berbasuh kasut ko...)

basuh kasut..basuh kasut..(naper la ibu nie tak beli kasut yang pakai buang tu haaa senang sikit lepas pakai buang je...tapi ade ke????

10 ulasan:

ai berkata...

huiii..kalau kau tgk along basuh kasut, mau kau meroyan tau! dlm bilik air punye la berejam..kau tgk hasilnya serupa tak basuh!! geram je aku! tu sebab aku sanggup basuh sendiri..huhuhu

sis_nita berkata...

alahai.. rajinnyerr.. uiii.. anak dara akak idak lerr dia nak cuci kasut sendirikk.. hmmm.. dik, akak kopipes ni pic anak dara ko tgh basuh kasut ni.. nak tunjuk kat sara.. biar diyerr aderr kesedaran sket.. huhuhu!

~~ciklinn~~ berkata...

hhahhahaahahha siap pakai tu ha kasut tu..senang kot.. malas nak pegang.. cara baru tu kak.....

camner lah anak linn esok yerk kalu suh basuh kasut.... tahun depan darjah satu..

☆ lieya latif ☆ berkata...

ala ni kes same dengan cam lieya dulu, tak suke gile basuh kasut....tapi comel tgk aksi anak dare ni basuh kasut he hehe....

As berkata...

hehehe.. sian kan kena basuh kasut... jgn kata kan budak.. kiter dulu kecik² pun malas basuh kasut.. hehehehe
kalo ari minggu jer tensen...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

K.LONG..
Anis nie dia basuh ok la...boleh la..tapi dia malas...kadang2 aku mlas nak bising ngan dia..aku basuhkan.tapi kena ajar la kalau tak sampai bila la....

sis nita
dia boleh basuh akak tapi..jenuh awak kena membebel dulu...ada je la jawapannya..lupa la...

linn
tu la..biarkan mcm mana cara pun yang penting dia nak cuci..darjah 1 linn boleh la maaf lagi..nie dah darjah dua...

nasz berkata...

tu bkn malas, tu kreatip. wakakaka...

dulu masa sekolah, malas gak nak basuh kasut. sebulan tu ade la skali je kot basuh. stp mgu tepek kapur je. kahhhh.. bkn pe, saje tak nak bg kasut tu cpt koyak!!! (boleh mcm tu?)

sis_nita berkata...

allopppp.. akak dah menjawab tag ko yerr mak VOGUE..

T.u.Y.a berkata...

aduiyaiiii..tingat lak anak tuya...nak marah pun ade..nak gelak pun ade..suh basuh kasut,leh dia campak kasut dalam mesin basuh..pastu letak air,tuang dynamo..putarrrrrrrrrrrr...bunyik dah macam beruang gaduh dalam mesin basuh..

pastu leh lak keringkan guna mesin basuh gak..punya la bertuah anak Eri..lepas kena bantai ngan ayah dia,insappppppp..tertonggeng2 gonyoh kasut ..

farrah aliesya berkata...

apahal la ko adik anis sampai mcm tu.model tayang body ke.hehehe