13-04-2009-YU YEE OIL

kolaksi botol kosong yu yee cap limau...heheheheheh..sebenarnya..aku nie nak kasi korang tahu...aku guna minyak nie untuk aiman..dari baru lahir sampai la sekarang nie..aiman dah 9 bulan...aiman rasi sgt dgn minyak nie..(nie bukan nak promod lak k..aku tahu ramai gak yang guna minyak nie....) aku nak buat kolaksi botol yu yee ..heheheheh.

10 ulasan:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Wah..
semalam kwn saya tanya suka kumpul apa.
saya jwb setem.. tapi dulu2 jak..
now suka kumpul sajak2..

yang ini plak suka kumpul yu yee oil..

bagus2..

Tinie berkata...

tak panas ke wei??Fatin kecik2 pkai minya telon dah beso skit pakai minyak kayu putih..ok jer

miss♥wahida berkata...

akak..kite pun suka pakai minyak nie coz bau dia sedap...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

pearls
tu lakan...mcm2 ada..

tinie..
tak la ok je aiman pakai..

wahida ...
akak pun suka gak ..sedapkan bau dia..kadang kalu rasa mcm tak selesa perut akak pun letak kat perut tau...

~~ciklinn~~ berkata...

anak2 linn paki ni... tapi rajinnyer kumpul botol2 tu... linn asal habis ku buang huhhuhuhu

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah byk nye koleksi minyak yuyi ni siti....lieya tak pernah terpikir pun kumpul botol nie...kalo siti nak taulieya pun dari damia sampai ke mija pakai minyak ni jugak ... mmg bagus tuk baby, cume skrang ni dah tukar pakai minyak mestika sebb tak panas sangat minyak ni....

T.u.Y.a berkata...

wangi kan bau dia..nyaman je..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hye SHAM SITI SEHATI SEJIWA SAYANG SELAMANYA..
huhu..
panjangnya nama..
Datang kat blog LOL k.
Amik Award ChanteQ..
Hehe..
Gud day friend.

sis_nita berkata...

baunyerr pon sodappp.. ko kang jgn lak pegi keting keting keting botol tu bila nak panggil aiman yerr.. heheh!

cam citerr sudin nak panggil zaiton lam pilem p.ramlee tu..

shi3la berkata...

hahhh haku pon guna minyak nie kat Danial..kalau tak pakai malam gelisah diyerr..nak kener sapu jugakk..