26-04-2009-dah siap...

Akhinya...mini salon sudah siap....aku suka & puas hati sgt.







10 ulasan:

ai berkata...

wahhhhhhhhh...canteknye!!!! bangga aku!

T.u.Y.a berkata...

wahhhhhhhhh...nak g lagi la macam ni..huhuhuhu..tggu kak ct,next month ye..

*Azie* berkata...

azie nk dtg tgg akak..klu ada mandi wap skali kan lg bagus..heheheh

shi3la berkata...

brovo kak ct..chantekk...nampakkk cool sgttttt...haku pon kalau dekat nak jerk datang..mau test power ma...tp apekan daya...

perpon haku doakan yg terbaik utk ko kak..chaiyok chaiyokkk....!!

Rafizah Nordin berkata...

salam siti...insyaAllah nak dtg buat facial nnt ngan ai kak ipo ko tu.nnt kite roger2 eh... :)

empp, betui gak kate azie, klu ade mandi wap sekali bagus gak.xpe...plan2 kayuh eh...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long ..
tengok la sapa yang buat kak ooi harus bangga..

tuya
tima kasih tau tuya ko iklan kan kat mudah tu....

azie...
tu la kan..nanti yek...bilik pun bukan besar mana azie tengokkan...

shiela
tima kasih..nak buat mcm manakan ko tu jauh..tapi doakan ko tu pun dah cukup dik..

rafizah nordin
stg ye .dialu alukan....akak aku beri yang terbaik untuk korang semua....hehhehehehehe ayat...

LotsOfLove-Pearls berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
As berkata...

cantik la kak... akhirnya dpt jugak kiter jumpa kat b'day bash Maryam & Auni kan... sorry la kak x sempat nak menyembang... sbb sy yg x sihat & aqeel yg moody...huhuhu... kalo x leh lepak lama lagi...
moga perniagaan aka berjaya ya... kalo kami ke sana leh la buat facial nanti... hhehehe

D.O.U.B.L.E...S berkata...

as
tu akan...kalau tak dapat la kita borakkan..tak pa lain kali jumpa lagi...

||| PöJìé PööH ||| berkata...

waaahhhh tahniah²..
nih for ladies jer ker??
guys leh x??