16-04-2009-pembakar semangat ....

Walaupun persiapan belum siap sepenuhnya...(designer lak g bercuti...heheheh ) alhamdulillah..sudah ada org yang dtg untuk buat facial kat aku..yang dtg tu..adalah adik2 aku....( adik2 gak..facial kena bayar tau) Adik2 aku nie selalu bagi semangat kat aku...walauapa saja yang aku lakukan...ye la kan..kalau adik beradik tak bagi semangat sapa lagikan...????.boleh la aku memahirkan lagi..maklum la dah lama aku tak pegang muka orgkan..asyik dok pegang benda lain je...(pegang benda lain? apa itu?? alamak terlebih sudah...)apa pun korang layan je la ye....
nie aku buat kat ruang mkn...(bilik lum siap lagi tunguuuuuuuu)

Muka org pertama (adik aku badd)

dik nanti ko nak seponse aku air con kan..(heheheheheh bestnya...)
kedua(adik aku aisya)

tertido sampai berdengkok ko dik....

Aku amat2 bersyukur kerana dikurniakan..somi,ibu ayah,adik beradik,adik beradik ipar ku yang tak putus2 memberi aku semangat....begitu jugak dgn sahabat2 blogger yang memberi aku kata2 semangat..korang memang best la....doakan usaha aku ini berjaya.Aku juga mendoakan supa korang jugak berjaya dlm apa sekali pun bidang yang korang ceburi...korang la penyuntik semangat aku untuk berjaya. HIDUP AKU....HIDUP KELUARGA KU...HIDUP KORANG SEMUA...semuga berjaya.

2 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

nak la jugak kena facial macam tu...nak jugakkkkkkkkk!!!!!

farrah aliesya berkata...

teruskan perjuangan makteh