22-04-2009-Cat mengecat...

hehehehe hari nie aku cuti..anak aku demam lagi...aku pun telephone la fiza bagi tahu aku tak keje..suruh dia dtg umah aku tolong cat...bilik facial aku tu......fiza nie budak baik sgt...minta tolong dgn dia apa yang dia mampu mesti tolong...tima kasih fiza...dah la ko tak tido mlm nanti nak keje....nanti akak upah na...
keadaan sebelum cat...

dia cat sorang je..(kami tolong sikit2 je)
poyossssssssssssss nya kau dik...sampai cam gitu...
nie adik aku ...dia dtg masa dah nak siap....baru balik dari final exam..tima kasih jugak untuk ko dik...susah -susah je..


aku cuma tolong..sikit2 je (aku tak sihat sakit badan2)


tima kasih yang tidak terhingga..untuk adik berdua ya..jasa korang aku ingat sampai bila2.

akhirnya(selapas siap dicat...)


nie la upah aku kat sifiza nie..aku facialkan muka dia...maklum la..habis muka kena catkan....(nie kira muka yang k 4 la aku cuci)

3 ulasan:

kasihatie berkata...

akak..atie memang betul2 teringin nak bt facial ngan akak la...nak muka atie nie cam akak..berseri2 jer..heheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

atie ko nie...dtg la umah akak..ala bukan jauh mana pun kan...dtg la...

ai berkata...

sib bek ada adik2 yg rajin + baik..:)