08-04-2009-Garu-garu mau tido

Macam nie la aiman bila nak tido.....mesti nak garu-garu dulu baru nak tido kalau tak..ade je la..benda yang tak kena....pusing sana pusing sini..ayah yang misali tidokan anak....aiman nie selalu ikut mood..kadang2 nak aku tidokan..kekadang tu nak ayah dia tidokan...minggu nie..minggu ayah..dia manja sgt dgn ayah dia...apa pun nak ayah...bagus gak tu senang aku ..hehehehhee.boleh aku buat keje lain...

garu ayah garu aiman nak tido nie..
tak cukup kipas atas..kipas bawa pun kena gak pasang...nak kasi tak mengamuk..kalau tak....susah ...maklumla umah aku tak de air con..aiman nie tak tahan panas.korang jgn heran lak ye...aku letak kipas mcm tu kat atas katil aku...nanti bila dia dah betul2 tido aku angkat la balik kipas tu...idak la aku biarkan kipas tu..kat atas katil mcm tu sampai ke pagi.


Aiman nie tak tahan panas...kalau panas mahu dia mengamuk..maklumla budak zaman sekarangkan...lahir lahir je dah be air con...

9 ulasan:

sis_nita berkata...

alahai.. ni kan.. akak yang suka suh asben akak garu2 belakang masa nak tido.. sedap wooo.. garu2 gatal..

shi3la berkata...

elehhhh kakk nita garu ingin la tueee....huhuuu

ehh ter komen org len plak..

kak,aiman makin besor makin chomel lak haku tgk..mesti dah byk peel diyer kann..

ai berkata...

sama la ngan kakak2 dia kt rawang tu. sume tido nk bergaru.. :P
siap berator tau nk amik turn garuk..

As berkata...

hahha.. x cukup kipas erk.. hmm adriana kalo nak tido pun suh buat menda tuh...
hmm tp dia ckp... mama buat ulat²... hehehheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

sis nita
ye ke akak suka ke?garu kang lain jadinye..

shiela
banyak peel dia shiela oooi..mcm2..letih dibuatnya.

k.long..
kalau kakak2 dia sapa yang selalu garu yek?kalau aku garu jap boleh la..nak layan lama2 mula la aku naik hangin..ayah dia suka...anis tu pun mcm tu gak...sampai sekarang nie pun suka...suruh aku garu...

as
ala comelnya..dah boleh cakap.nak mcm ulat2 yek...

Tinie berkata...

hahaha
kalau fatin lagi haru, nak tido jer kena isap tetek, kalu ku takder tetk nenek dia la jd manga..haruuu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie
ko biar betul tetek nenek jadi mangsa idak marah ke..atoknya wei...

ai berkata...

takde keje aku nk menggaru blakang dowang! dah tentu la tugas tu aku campak kat abg kaman kau!! muahahahaha...kalau takat garu kejap, boleh la..tak kose aku!

*HeRdA* berkata...

alahai comeynyeee pic niii sgt swee le siti oiiiiii...