07-04-2009-Terkenang

Semalam aku kemas buku2 aku yang lama2..aku terjumpa gambar nie...gambar masa aku ikuti kursus LMVK.Kursus penjagaan muka,rambut & kuku...hehehehhe sebenarnya aku memang minat nak buka salon..tapi apakan daya....2 3 org yang sama belajar dgn aku masa nie diorang dah buka salon sendiri...insaallah ada rezeki aku nanti...aku pun nak gak mcm korang lee,nurul.k.yah.k.vida itu je la yang aku tahu...yang lain tu kalau aku tak sebut minta maaf ye...masa nie kami 1 kelas g buka facial kat grentown mal..kat Ipoh.best ramai sambutan..banyak duit dapat..heheheheh.kalau la masa tu aku yang jadi tauke...ayooooooo kaya aku...masa kami buat facial tu kami guna produk felisa.aku mengharap satu masa nanti aku juga akan berjaya dapat buka salon sendiri.insaallah.korang doakan la untuk aku ye....mana la tahu nanti bila aku dah ada salon..korang boleh dtg buat facial kat aku...heheheheh..

7 ulasan:

Tinie berkata...

makwe feewittttttttt
ko nampak muda, kurus dan cun melecun..
sekarang????

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie tu masa muda la...la nie udah tue,.......tu masa umur aku 20an la..ko nie...

LotsOfLove-Pearls berkata...

aku nak register..
ada diskaun ker?
huhu..
moga tercapai impian..

☆ lieya latif ☆ berkata...

oooo siti dulu penah ikut course ni yeak...bestnye, mesti tera kan....leh wat muke sendiri pun jadik laaaaa.....mudah-mudahan impian siti nak bukak bisnes satu hari nant termakbul...amin, leh lieya dpt less kan hik hik hik

ai berkata...

akan aku pastikan, lepas kau berjaya bukak bisnes facial..aku nk jadik pelanggan tetap kau! muahahahaha..musti dpt diskaun kan? ;P

Big Mamma Bukhari berkata...

tq.. wishkan bday t ye!
nanti bukak salon.. t g buat facial ok!!
semoga impian akak akan menjadi kenyataan.. amin...

T.u.Y.a berkata...

kak ct...kurusnye dulu..macam budak sekolah..sweeetttt..