25-04-2009-Happy Birthday Auni & Annur 3 tahun.

Siap facial muka tuya & siti..lebih kurang kul 8. la...aku siap nak g party besday..anak Azie & Sue yang tak pernah aku jumpa sebelum nie...hanya dialam maya je...apa salahnya sekali sekala bersua muka kan...walaupun sesat larat kami...salah info ingat kat flora damansara ...rupanya flora shah alam..hehehehe.kesulitan amat dikesali..akhirnya sampai gak la..walaupun terlambat...yang penting dapat la gak aku jumpa azie yang meletop tu ha....cantik ko zie....putih melepak...macam tu la jugak dgn kawan2 yang lain. dapat la aku jumpa cik lin,as,sawsaw lady,zana dan yang lain2 la...maklum la kan petama kali besua...agak malu kucing la gitu..hehehehe.

chumellnya mcm anak dara ....
aku + azie
sama je chumelnya..
aku + sue (tima kasih tuan rumah )
As dapt gak kita bersua muka ye....
Cik lin apa lagi ko nak kurus....ko dak ok tu.....
sawsaw lady nanti u boleh dtg loo...buat facial dekat rumah saya maaaaaa...
JB mari....
zana ko dah singgah umah aku ke? nanti dtg la buat facial...(busines busines gak hehehehe)
Anis lak sibuk nak bukan hadiah auni neper????
alahai manjanya auni dgn anis...
aiman (tote k.ai) + erin (man apa ko tengok anak dara org tu haaaaaaaaa)
****Zie & zam tima kasih tau tolong hantar bantal busuk aiman .****

3 ulasan:

ai berkata...

Uik!!!! tu bukan ke ciklinn & zana??? huhuhu..aku sendiri pon x penah lagi jumpa dowang!

wei..cantek giler la azie tu! cunnnn

*Azie* berkata...

haiyoo cepatnya ...akak azie cilok gambar yer...gmbr azie xde...apapun azie nak ucapkan berbyk t.kasih sbb akak sudi dtg 7 abg sham pun..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long
memang ya tu ciklinn & zana la...memang kak azie tu...cantik bangat...

azie...
ko pun sama gak tima kasih tolong hantarkan bantal anak jantan akak tu...zie & zam nanti dtg la umah lagi tau...