27-04-2009-mainan lagi...

Mainan anak jantan aku nie...sebenarnya aiman nie suka sgt..tolak apa je la brg yang dia pegang buat cam kete...hehehehe..maklumla ayahnya nak anak jadi pemandua F1 kan gitu la jadinya...sampaikan botol susu dia pun dia tolak gak buat kete...nie ayah belikan lori..tolok ko aiman sampai lebam..hehehe aiman nie dia cepat boring..bila dah puas dia tolak...dia birkan je la..dah tak nak main lagi....kalau cam gitu rupa nya..mak mai benkok la ayahnya..membeli brg mainnan baru je....lantak la...kata anak jantan sorangkan layan...............


lori bawa kereta oooo ayah beli...

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

haaa baru le boy namenye main keter2...main lori2....he he he...kalo siti nak tau , dlm byk koleksi menan, menan keter laa paling sikit, ye laa dah name ade anak pompuan ajek....hi hi hi hi...

~~ciklinn~~ berkata...

yeyeyey bestnyer dier ada kete baru....

anak teruna akak mmg hencemm bulu mata melentik tu yg tak tahan tu....

hadoii kak apsalalah linn sengall sgt tak perasan langsung akak dgn kak ai beripar duai.... huhhuhuhu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya...
berat nanti ko lieya kalau anak dara tu suka main lori ..hehehehhe

ciklin
aiman skrg dah susut tau lin..tak nak minum susu....yer..k.ai tu kakak ipar ku.....