09-04-2009-Babaiiiiiiiii...

Dah nak masuk 4 bulan aku hantar anak2 aku kat umah k.liza nie...alhamdulillah..aku puas hati sgt dia jaga anak2 aku....makan,minum anak aku semuanya terjaga..tenang aku pergi keje..tapi cuma aiman je..masa mula aku g hantar aiman kat umah k.liza nie..tak nagis..mcm tak de perasaan je...ya lakan masa tu kira kecik sikit la...tapi sekarang tidak lagi aku nak bagi je dia kat .mak dia(k.liza) tu menagis dia tak nak ..nak ikut aku...biasal tu kan dia dah kenal sapa ibu dia...sedih aku tengok..hari nie la paling kuat dia nagis nak ikut aku. Anis nie lak tak boleh la tengok adik dia nagis..mula la...dia tanya aku..ibu!! kenapa ibu tak jaga anis & aiman naper nak hantar kami kat umah mak..ibu jaga la sendiri....tengok adik dah nagis...amboi kamu anis ..soalan.
rumah k.liza nie tak jauh dari umah aku..selang berapa buah umah je...


dlm kete sempat lagi ko mengedik ye anis..
nie masa aku kasi kat mak dia...nagis nak ikut aku...

lagi kuat nagis...tengok la mulut dia tu...alahai kesian nyerrrr
kakak tunjuk perasaan la tu...

10 ulasan:

ai berkata...

aloloooooooooo..syiannye anak mama!!! wei, sama la anis ngan bb. tanye aku soklan "apesal mama tak jaga BB kat rumah. mama tak payah keje la.."

~~ciklinn~~ berkata...

alahai ciannyer tkamau kena tinggal... huhhuh tingat masa lin hantar anak2 kat org dulu

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

siti..x per la..anak ko nak ikut..uhuk..kalau cam anak aku..dia buat x heran jer kat aku bila anta kat umah pengasuh dia..suh bye2 pun x pandang..pantang nmnpak pengasuh..sure nak gi..uhuk..aku lak rs terpinggir..uhuk..uhuk...

nasz berkata...

sedih rasanye kan bila anak kita tanye soklan mcm tu? tp tak pe, lama2 dia faham

T.u.Y.a berkata...

cian nye budak busyuk nangis!!!!takpe2..nanti balik dapat upah ngan ibu ye...

LotsOfLove-Pearls berkata...

ciannyer nengok mulut dier nangis..
cian anak mama..
ptg nnt mama amik yer..

lama2 biasa lah dia tu..
amik masa skit ar..

Tinie berkata...

kesiannya..
mesti ko terkenang2 kan aiman kan??
fatin sekarang dah pandai byebye aku klu aku nak pi kj..ditak risau sbb kalau aku xder nenek dia ada..

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai besar nye mulut nangis...sian die...he he he biase latu, kalo cam kes lieya plak, asal antar si mija ari isnin, kompom melalak sebab 2 ari sabtu/ahad dah syok berkepit ajek...he he he he

kelako plak tgk pic kakak tunjuk perasan tu...he he he comel!!

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

ct..anak aku pengasuh jg..pengasuh tu jaga anak aku sorg jer..mmg cam layan anak sendiri la..tu yg anak aku pilih kasih tuh..cam syg pengasuh lebih lak..huhu..emo lak uhuk...ni pun esok kalau ikutkan..pengasuh nak bwk anak aku gi PD..giler jauh..aku x kasi..

Big Mamma Bukhari berkata...

double s yang mantops!!
a'ah.. t silap tulis tarikh hari tu.. terus t betulkan.. hhee..
salam pagi ahad kak!!