14-04-2009-bantai busuk ..

Anak jantan aku....aiman nie sekarang dah pandai tak boleh tido kalau tak de bantai busuk ...sekarang g umah mak dia pun nak kena bawa kalau tak dulu tak bawak pun takpa...sekarang nie mak dia kata..semenjak bawak bantal busuk nie g umah mak...lama la dia tido..rupanya anak jantan aku nie nak tido dgn bantal busuk dia ...3 ,3 anak aku semua nya ada bantai busuk...tapi anis punya bantal busuk dia dah tertinggal kat ipo..tapi sekarang dah aku kasi yang baru sama je dgn tia..tapi tia punya lagi besar....korang tengok la...2 budak sama bantai busuknya....(tia tak de gambar sebab tia kat ipoh..nanti ye sayang..)layan je la ..busuk anak2 aku..

Aiman punya..

tengok macam mana dia peluk.....
ini Anis punya..(tia mcm nie gak..tapi besar sikit)
tengok mcm mana sayangnya dia...
dah tido...

2 ulasan:

miss♥wahida berkata...

saya pun ada bantal busuk gak..hehehhehhe..akak..ada homework utk akak..amek erkkk

ai berkata...

aiman tu musti la nurun mama dia gak..hihihi..kan aiman kannnnn??