28-04-2009-The red

heheheheh tajuk tak boleh blah la...semalam lepas aku balik keje aku g pasar mlam dgn adik aku...aku belikan baju nie kat aiman...hehehhe sebenarnya dah lama aku nak belikan tapi masa tu tak der saiz dia...nie ada pulak saiz kecik apalagi....rembatla..tak mahal pun 10 hengit je....chumel sgt aiman pakai......almaklumla..kami nie kan penyokong MANU..HEHEHE jgn marah na pada sesiapa yang tak suka itu merahhhhhhh...

RM 10 hengit

32????????
susah nak ambil gambar dia sekarang tak nak tunjuk muka dia....poyo la aiman nie..
go tevez go
eloooooooo mana ayah nie....aiman ada baju baru nieeee
aiman suka duduk cam gini....
malam aku teman adik aku kat umah dia...adik aku nie mana boleh tinggal umah sorang2 penakut kena la kami anak beranak temankan dia sampai laki dia balik keje...akhirnya anak2 aku keletihan terus tido....

tido cam gitu
kakak pun keletihan..
amboi sedapnya 2 beradik nie tido dlm bilik aircond ye la umah kita tak ber aircond.

5 ulasan:

Tinie berkata...

wei ank ko dh pandai berdiri??dah pandai jalan??bestnya...mantuuu aku

D.O.U.B.L.E...S berkata...

dah boleh jalan,gigi sudah banya dah menantu ko tu...cuma 1 je ..takmoh minum susu..susah atie aku tau....wei fatin minum susu cam mana yek ok ke?

[I][T][A] berkata...

ct.. comelnyer aiman pakai baju baru..kita pun family the red gak... penyokong berani mati MU dan Kelantan FC... hehehehe..

T.u.Y.a berkata...

yeah aiman tote..caya la..Glory2 gitu..

shi3la berkata...

aimannn tidooo bess nengokkk..haha lawak pon aderrr...