****Kena Tag dengan Tinie****

Tinie ko nie memangkan tak lah tengok aku senang ..saje je nak kasi aku keje.....apa pun tima kasih..ko ingat kat aku ye.....
ini gambar terbaru dah 9 bulan
TUGASAN:

1)Letakkan gambar anak yang baru lahir,gambo kolo boleh mestilah gambar yang masih dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

aiman 2 hari...mata sudah buka besaw oooo (maaf ya..hari petama tak sempat nak ambil gambar)

Nama Penuh: AMIRUL AIMAN BIN AHMAD SHAMSI

Nama Panggilan : AIMAN

Tarikh lahir : 03-JULAI -2008

Tempat Lahir : HOSPITAL SUNGAI BULUH

Berat Lahir : 2-9 KG

Cara kelahiran : NORMAL

Harapan aku pada AMIRUL AIMAN

Aku berharap agar aiman menjadi anak yang soleh,mentaati ALLAH,menjadi anak yang baik pada aku dah ayahnya.Aku berharap agar dia menjadi org yang berguna dunia akhirat.Ayah berharap agar aiman jadi pemandu FI yang terkenal bila besar nanti...Banyak ooooo gaji dia..(boleh la ibu ayah tumpang glamor.....heheheheh).



2 ulasan:

ai berkata...

mama pon bleh tompang glemer gak ;P

Tinie berkata...

wakaka..
menantu aku kaya