:FAMILY GATHERING PD-Part 1

fauza & Iena (nie la kakak ipar aku yang keje kat TM tu..)


aku + arul & aiman
Anis + aiman..

mama & aiman (nie la mama dia sama muka tak..????)

Aiman suka mandi kolam ..laut dia takut....mcm ibu dia gak...hehehehhe
anis + syafiq
Aiman tolong pamkan angin..

bapak2 yang bersemangat..meniup pelampung...


Along (baju pink ) tengah mengutip hutang bayar jgn tak bayar


adek pun ikut gak...(nie kucing kesayanggan mak..dia tak sihat tu sebab mak bawa)
sian mak sakit gigi...

Merenung masa depan...

cucu yang baik (syafiq) bawa atok g jalan2

awat kakak dok terkangkang tu..

5 ulasan:

Tinie berkata...

aku takblh tahan bila mil ko bawa kucing sekali ke PD..kahhhh
kucing tu tak takut naik kete ker?

*Azie* berkata...

salam akak
lama azie tak jengah azie bz sgt la skrg kat ofis...akak takut laut yer samalah ngan azie jgn kata laut ayaq terjun pun sama,,

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tinie...
mak mentua aku memang dia sayang sgt kucing tu .elok je diam dia dlm kete mak mentua aku cakap..yang best lagi..adek nie tidur dlm bilik sama ngan mak ,abah aku...tau....

azie..
ye lakan..kat tempat baru...ye azie akak takut ayaq atau...sama la kita...

ai berkata...

'mama + aiman'...kahhhhhhh..nk seropa camne wei? mama hangit! aiman putih gebu..kih kih..tp mama tetappppp sayang ngan tote mama!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

mama org cakap muka bukan warna kulit la.....apa la mama nie....aiman pun sayang mama jugak...