usaha gigih.....tokei tudung...

Nie aku nak cita sikit la pasai tokei tudung nie...bukan la aku nie nak bodek ye puan aizah...tapi aku nampak la kesungguhan & kegigihan nya...Balik kpg kali nie habis semua adik beradik dipaksa beli tudung (idak la dipaksa ....ikhlas kami beli nie tau...) ...heheheheheh kalau bukan adik beradik mau tulun sapa lagikan...Aku mendoakan agar apa yang diusahakan akan berjaya insaallah..sapa2 yang teringin nak tengok tudung2 yang cantik..harga murah boleh la klik kat SINI order tau jgn tak order...

sesi jual tudung bersama adik beradik...

tokei,model ,penjual..semuanya dia...serba boleh ini org....

sibuk menerang kan perbezaan diantara tudung 10 hengit dgn tudung yang dia jual harga 15 hengit....

alamak terlebih sudah..wei puan aizah salah model la...

menunjukkan cara pakai
dua2 mak doakan kami ya....

7 ulasan:

ai berkata...

mekaseh ye adikku sayang..aku pon sama doakan semoga kita sama2 berjaya, Insyaallah, adela rezeki utk kita.. :)

ai berkata...

wei, aku kidnap entry kau ni ye.. :P

Nur Syafawati berkata...

aku sokong!!tokey ni mmg sgt rajin!!!hehhe..

AkMa berkata...

memang gigih betul tokei tudung ni..aku setuju gak..hehehh

~~ciklinn~~ berkata...

negh ngehngeh tak tahan aku tgokkk tokeii selaku modell tudung itu..hahhahahhah (ayat yg sama utk blog adik ipar mu hahahhaha)

saveme_zero berkata...

ct..org tu mmg gigih yg amat. aku salute dgn dia.

Bibu berkata...

2 org yang sgt gigih!Smuga Berjaya!