28-05-2009-selamat hari jadi akuuuuuuu...

happy besday siti..happy besday siti..happy besday siti...dah tambah setahun lagi dah tue aku yer...tueeeeeeeeeeeeeee...????aku nak ucapkan tima kasih yang tak terhingga kat laki aku,anak2 aku,mak ayah,keluarga mentua aku..adik2 aku..k.sya ,ija ,yak,mia,jijie ,zai ,elah,k.long,aril.yana warge Makmal Kesihatan ,wahida, kawan2 aku ..dan sapa yang singgah kat umah aku...dan untuk semua org yang mendokan aku ..tima kasih banyak2 aku sayang korang semua....tima kasih..eh..eh dah mcm dapat anugerah lak pulak..hehehehhe.

kek dari kakak ipar ku sayang...
hadiah dari laki aku.....(tima kasih ayang dah lama i nak tepon cam ginikan...biar la org nak kata apa...yang penting aku suka ..hhehehe..)
tepon,mekap.minyak wangi & lipstik tu kakak ipar aku kasi...tima kasih..
henpon+mekap+minyak wangi & lipstik
( maklum la tahun nie aku dah ada mini salon sendirikan ..harus la aku dapt kosmetik...harus aku cantikkan muka ku dulu baru boleh nak cantik kan muka korang semua...harusssssssssss cantik)

12 ulasan:

saveme_zero berkata...

ct..besday ko sama dgn ayah aku la..hehehe. moga panjang umur & dimurahkan rezeki yer.

Cik Wanie berkata...

salam...

wish u "happy birthday"
moga panjang umur & dimurahkan rezeki...

smile alwaz:)

ai berkata...

va va va...murah rezeki kau!!! muahahahaha...

~~ciklinn~~ berkata...

hepi besday kak........ semoga pjg umur murah rezeki yer... aminnn

T.u.Y.a berkata...

hepi bestday to u kak cT..
semoga panjang umur murah rezeki hendaknye..
yea yea..dapat henpon baru..yea yea..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

saveme zero
yer ke..hehehheh

cik wanie..
tima kasih cam tu gak dgn awak tau..i dokan supa u diberikesihatan yang baik...

k.long..
aminnnn

ciklinn
tima kasih bebanyak...

tuya...
tu la lama tul nunggu handpon nie tau..lantak la org nak cakap ketinggalan zaman..akak suka sgt...

LotsOfLove-Pearls berkata...

hulaaaaaaaaaamak..

beshnyer ader hadiah..

Happy Birthday CT..

||| PöJìé PööH ||| berkata...

happy birthday Kak Siti!!!
wishhh all ur dreams come true.. :)

kasihatie berkata...

hepi besday kak siti...smoga akak dimurahkan rezeki dan dipanjang umur...amin....

As berkata...

Selamat Hari Jadi kak... Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..
Semoga segala yg diinginkan tercapai...

[I][T][A] berkata...

k.ct

hepi bday.... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lol,pojie pooh,atie,as & ita ..timakasih banyak 2 ...aku jugak dokan kalian...tima kasih...