14-05-2009-jalan2 dgn pak su...

Adik aku nie (adam) baru dtg sini dia nak beli brg2 sikit la..dah nak g sambung belajar kat arau sana nuuuuuuu...jauh gitu...nie adik aku yang paling kecik..tak pernah langsung perpisah lama dgn mak abah...tapi tak tahu la mcm mana...biasala dik ..ko kena berkorban la... lama2 ok la...

aiman suka la pak.su bawa jalan2

dah tak nak turun lak anak jantan ibu nie...
kakak pun ngada2 gak la..nak g ngaji dekat je pun nak jugak suruh pak su hantar...
gedik tul anak dara aku nie..

kakak nak g ngaji dah..byeeeeeeeeeeeeeee..




3 ulasan:

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

wei aiman tak takut naik moto ker??
macam dah kurus jer kan..fatin pun aku tgk makin kurus sbb dah lasak kut..ringan plak..kesian :(

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tu la selasa nie aku nak g tombang nie...jgn la turun berat badan dia...

~~ciklinn~~ berkata...

aduhaiii budak2 kan kak mmg sgt2 manja kan dgn paksedara diorg..anak linn pun sama kak oii..akalu ada pakcik ka makcik ka..cenggitulah gak peel nyer...