9-05-2009-sepetang di cinta aliah gellery

Petang aku angkut anak2 & adik aku (aisyah) g umah AJ..adik aku nie nak jadi model ...untuk sesi mekap puan aizah..maklum la puan aizah nie sekarang dah nak jadi mak andam ..dia dah join cinta aliah ..sebelum nak jadi mak andam kat cinta aliah nie haruslah ditest terlebih dahulu....skil mekap nya cam mana...terlebih dahulu untuk puan aizah aku cilok sikit gambar dari blog ko ya kak...halal noooooooo....layan je la ye gambar nyerrrrrrrrr...

muka sebelum dimekap
balut semua badan ye ..puan2

alat2 yang perlu dugunakan...
bersedia

langkah pertama sambil diperhatikan oleh boss besar nie... (kak..buat betul2 nanti mahu di rejectkang ..)


apa lagi tu bosss..ada yang tak kene ke?

sapu jgn tak sapu na....
jeng
*
*
*
jeng
*
*
jeng
*
*
*



hasilnya..sungguh menawan..


kenapa tu kak..jerawat ke??????? nanti aku facial kan yek..
cak..
sayang tote mama

aiman keletihan tunggu m.lang mekap lambat sgt...
alahai chumelnya anak ibu sorang nie........

aisyah + aku ( rambut baru....)
aisyah + mak andam (cantik bangat dong....)

mulai sekarang sapa yang nak mekap tak moh pak andam boleh la cari mak andam ye...keputusannya..tokei tudung sudah layak menjadi juru mekap....cayukkkkkkkkk...kak ..cayukkkkkk..........

3 ulasan:

farra aliesya. berkata...

maklang cantekkkkkkk nyeeeeee.nk p mana tu cantek2

ai berkata...

caiyokkkkkkkkkkkkkkk!!!

lalalalalalalalala...

[I][T][A] berkata...

comellah aiman... mak dia pun comel gak dengan rambut baru... :)