***Award***

Dah kata award nie untuk ibu2 kan ..aku ambil la tepek kat blog aku ye...sebab aku dah jadi ibu kan....award2 nie aku suka .thanks kak ipor ku sayang....


Aku pun ada gak hadiah hari ibu...sebenarnya aku dah dapat dari adik aku (aisyah) isnin lepas ..Aku adalah kakak & ibu bagi adik2 adik aku....hehehhehe..bestnya...itu diaorg yang cakap tau.....aku nie mcm mak kata diaorg....aku suka tau korang cakap cam gitu ye lakan...korang tahukan mak kita tu cam mana...manusia yang sgt sabor.....aku sayng mak...(mak teh sayang mak sgt...mak tak de pengntinya.....)SELAMAT HARI IBU MAK.

1 ulasan:

ai berkata...

cutenye present tu!!!

~utk aku takde ke aisha oii??? :P