20-5-2009-cuci..cuci..cuci

maklum la org nak jalan jauh naik kapal terbang katakan...so nak lak jugak ayu gitukan...apa lagi ...aku boleh saja..sapa tak mau duit adik ooooi..adik aku nie nak g kat kakak kami yang dok kat newzealand tu jumaat ptg dia pergi...bestnya kalau banyak duitkan boleh gak tumpang g jalan2...insaallah ada rezeki sampai gak kami kat sana nanti....bad kami doakan ko selamat pergi dan balik......jgn terlekat lak kat mat saleh kat sana sudah la..tak mau balik sini pulak nanti..
Add Image

6 ulasan:

sis_nita berkata...

kalo laa ko dekat ngan akak.. sebulan dua kali akak facial.. murah.. huhu.. kat sini rm48 tau..

meh laa pindah sini..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

kawan siti buat facial kat umah gak tapi kat ipoh la ..dia buat facial biasa je pun dah 35 hengit..dia marahkan siti kenapa buat murah sgt....ok la tu buat sambil beramalkan...nak kongsi kasi semua org cantik...heheheheh kalau dtg kl singgah la ye....

farra aliesya. berkata...

amboiii makcik nk g new zealand pun buat facial...hehehe..nk ikuttttt gakkkk...makteh layannnnn

As berkata...

facial... best tuh....
hmm nanti kalo kami nak buat facial.. sure akak kami roger.... heheheheh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

fara
nak pie la..ko ikut ke??????

as
boleh tepon je yer....

[I][T][A] berkata...

bestnyer dpt facial.... pegi nz lagi besttt.. hehehe