3-05-2009-aiman 10 bulan...

Anak jantan ibu nie dah 10 bulan ...dah besar dah....aiman sekarang dah boleh jalan...noty ya amat....tapi aiman nie budak yang manja...manja sgt ngan ayah dia...nampak ayah je..tiba2 nagis....ala nak ayah dokung la tu....jgn cenging sampai besar udah ....


5 ulasan:

As berkata...

dah besar aiman.... kak aiman lahir 3hb ker...kalo ya sama la ngan aqeel ... lahir 3hb... hmm dah besar aiman... hmm dah boleh jalan ya... cepat nyer... suka tgk dia...

[I][T][A] berkata...

aiman comeylah...gebu jer pipi..geramlah.. dah boleh jalan.. cepatnyer.. 10 bln dah bleh jalan dah... harap2 raisha pun ikut jejak langkah aiman gak... cepat berjalan..

shi3la berkata...

wahhhh dahh besarr dahh aiman..cepat-cepat besar yer aiman..kak diyer dah start bertatihh dah ker..berdiri dah kan...

aimann chomel..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aqeel 3hb berapa?noty as ko tahu anak jantan aku tu...letih dibuatnya...tapi ibu dia dak gak kurus2..heheheh

ita..
dah boleh jalan dah...4 5 tapak..hehehehheitu pun belagak tu mcm dah kuat sgt...jalan laju2 tau....

shiela
bukan berdiri je..bertatih.4 5 tapak dah.....kira dah jalan la tu..cuma tak berapa laju lagi la...letih oooo...anak jantan nie ..kan..kan..

☆ lieya latif ☆ berkata...

saje laa tu nangis, nak mintak perhatian tu hi hi hi...wah lepas ni bertambah lagi geng bermain kat umah tu bile aiman dah dapat kaki nanti.....