12-05-2009-aku model..

Sekarang nie dah ramai bebenor nak jadi mak andam ...nie aku nak cita anak abg aku yang sulung (ija) ...dia dari dulu memang suka mekap muka aku.....aku nie suka sebenarnya dimekap2 cam gini..hehehehehhe..setiap kali aku jumpa dia mesti aku suruh dia mekap punya..dia nie ..tak pernah belajar kat mana pun ..apa org kata bakat tersendiri la...bukan kata mekap je masak pun pandai gak...sedap ooo korang layan je la ye..tapi untuk pengetahuan..dia idak la guna mekap mahal2 ye..ala2 pak andam gitu ..tapi mekap murah je....hasil kerja nya aku suka memuaskan....
sebelum mekap....(mak ai muka aku..heheheh)


pakai jari je ye ...




siap (hasilnya..cam gini la ..guna brg murah ya ..harap maklum) tapi aku suka kalau korang kata tak cantik lantak korang la...ada aku kisah ...

untuk ija ...m.teh doakan satu hari ija jugak boleh capai apa yang ija impikan ye...sabar..no..plan2..mesti boleh punya.....

10 ulasan:

miss♥wahida berkata...

comey la kak...

ai berkata...

cantek la..terserlah kechomelkan kau tu temah!! pandai ija..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

wahida...
bestnya akak chumel ke??????????

k.long
tu la dia..sama je korang tu heheheheh

nasz berkata...

kalo dah minat tu, tak belajar pon tau nak menggayakan, ye tak?

Zanna_MamaBatrice berkata...

wah gitew...
bakat semulajadi tu
x kisah ler kak ct...
murah ke mahal ker..
yg penting kemas solekan dia..
nie kalu di gilap lagi nie..harus jadi make up artis nie...

makin cun ko kak
aku suka rambut baru ko tu..
nampak ko cute giler...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

nasz
tu la ye...selalunya org nie ada bakat tapi tak berpeluang..ada je la masaalahnya..

zana
tu la pasainya...ko suka yek aku lagi suka..heheheheh tima kasih...

T.u.Y.a berkata...

tantekkkk nye...
cumel sangat2..suka la part mata tu..
mmg lain sangat2..

[I][T][A] berkata...

ok gak dia make up walaupun blajar sendiri jer..

model tu nampak comellah...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

tuya..
tengok la mata sapa..hehehhe

ita..
model chumel ya....model tue..hehehehehheh...

farra aliesya. berkata...

waaa.sapa kata x cantek.klau ija yng makeup kan mesti la cantek...boleh la join ngn m.t kat spa m.t.semoga murah rezeki m.t n ija.